Критерії оцінювання

Критерій/ утени
Середній (1 утен)
Достатній (2 утени)
Високий (3 утени)
Розуміння завдання
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; - - використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; 
- використовується обмежена кількість джерел
Робота демонструє точне розуміння завдання
Виконання завдання
Випадкова підбірка матеріалів; 
- інформація неточна або не має відношення до теми; 
- неповні відповіді на питання; 
- не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію
Не уся інформація узята з достовірних джерел; 
- астина інформації неточна або не має прямого відношення до теми
Оцінюються роботи різних періодів; 
- висновки аргументовані; 
- усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми;  
- джерела цитуються правильно; 
- використовується інформація з достовірних джерел
Результат роботи
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; 
- не дається чіткої  відповіді на поставлені завдання
Точність і структурованість інформації; 
- привабливе оформлення роботи; недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації;
- наявність елементів плагіату.
Чітке і логічне представлення інформації; 
- уся інформація має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відкоригована;
- демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції
Творчий підхід
Учень просто копіює інформацію із запропонованих джерел; 
- немає критичного погляду на проблему; 
- робота недостатньо пов'язана з темою квеста
Демонструється одна точка зору на проблему; - проводяться порівняння, але не робляться висновки
Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору мікрогруп

Комментариев нет:

Отправить комментарий