Критерій/
утени
|
Середній (1 утен)
|
Достатній (2 утени)
|
Високий (3 утени)
|
Розуміння завдання
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; - - використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не
оцінюється
|
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і
матеріали, що не мають відношення до неї;
- використовується обмежена кількість джерел |
Робота демонструє точне розуміння завдання
|
Виконання завдання
|
Випадкова підбірка матеріалів;
- інформація неточна або не має відношення до теми; - неповні відповіді на питання; - не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію |
Не уся інформація узята з достовірних джерел;
- астина інформації неточна або не має прямого відношення до теми |
Оцінюються роботи різних періодів;
- висновки аргументовані; - усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; - джерела цитуються правильно; - використовується інформація з достовірних джерел |
Результат роботи
|
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо;
- не дається чіткої відповіді на поставлені завдання |
Точність і структурованість інформації;
- привабливе оформлення роботи; недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації; - наявність елементів плагіату. |
Чітке і логічне представлення інформації;
- уся інформація має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відкоригована; - демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції |
Творчий підхід
|
Учень просто копіює інформацію із запропонованих джерел;
- немає критичного погляду на проблему; - робота недостатньо пов'язана з темою квеста |
Демонструється одна точка зору на проблему; - проводяться порівняння, але
не робляться висновки
|
Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється
яскравою індивідуальністю і виражає точку зору мікрогруп
|
Критерії оцінювання
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий